احمد ایزدی
کارشناسی دانشگاه تهران مدیریت آموزشی
کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی روان شناسی
دکتري دانشگاه علامه طباطبایی روان شناسی
- دانشگاه امام حسین :مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد.
- دانشگاه شهید بهشتی : مقطع کارشناسی.
- دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی : مقطع کارشناسی ارشد و دکتري.
- دانشگاه علوم پزشکی تهران :مقطع کارشناسی ارشد .
- واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی : مقطع کارشناسی ارشد و دکتري.
- دانشگاه علوم پزشکی بقیه االله : مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتري.
- دانشگاه آزاد : مقطع کارشناسی.
- دانشگاه علوم انتظامی :مقطع کارشناسی
- بررسی عوامل انگیزشی اساتید حوزه علوم انسانی دانشگاه.
- مقایسه خود پنداره نوجوانان عادي، بزهکار و خیابانی پسر شهر تهران.
- بررسی مهارت ها و وي ژگی هاي موثر بر توسعه خلاقیت در مدیران بحران .
- بررسی فرهنگ سازمانی ستاد بحران وزارت کشور.
- بررسی نقش تلفن همراه بر تحول سبک زندگی جوانان و ارائه مد ل مطلوب.
- بررسی عوامل موثر بر توسعه خلاقیت مدیران مراکز آموزشی. – 7بررسی رابطه ي بین اشتغال مادران با رشد اجتماعی نوجوانان
- بررسی رابطه ي بین عزت نفس و همنوائی نوجوانان دختر شهر ساري.
- بررسی رابطه بین استرس شغلی و بیماري هاي روان – تنی در پرستاران زن بیمارستان علوم پزشکی شیراز.
- بررسی رابطه بین تیپ هاي شخصیتی Aو Bبا رضایت زناشویی
- مقایسه تأثیر آموزش روتین و ویدئو سی دي بر سطح اضطراب بیماران قبل از عمل جراحی . (چاپ در مجله علوم پزشکی دانشگاه قم)
- بررسی تجربیات مادران از افشاي خبر بد توسط پرسنل بهداشتی درمانی در مورد مرگ و میر جنین
- نوزادي. (چاپ شده در مجله علمی – پژوهشی دانشگاه ارومیه)
- بررسی نگرش پرسنل بهداشتی و درمانی نسبت به مهارت انتقال خبر بد در بخش هاي زایمان و نوزادان. (مجله علمی – پژوهشی اخلاق و تاریخ پزشکی)
- بررسی تأثیر دو روش آموزش بر ا ضطراب بیماران قبل از عمل جراحی . (مجله علمی – پژوهشی دانشگاه قزوین)
- تجربیات پرستاران از حقیقت گویی : مطالعه اي پدیدار شناسی . (مجله علمی – پژوهشی اخلاق و تارخ پزشکی)
- تأثیر آموزش تفکر انتقادي بر فرایند مراقبتی بیماران در دانشجویان پرستاري . (مجله علمی –پژوهشی دانشگاه بیرجند)
- همبستگی بین حساسیت اخلاقی پرستاران با رفتار مراقبتی آنها . (مجله علمی – پژوهشی اخلاق و تاریخ پزشکی)
- دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاري در مورد ویژگی هاي مربی بالینی اثر بخش . (مجله علمی –پژوهشی آموزش در علوم پزشکی)
- آموزش معنویت و مراقبت معنوي در پرستاري. (مجله علمی – پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی)
- مقایسه خودپنداره نوجوانان عادي و بزهکار پسر شهر تهران. (مجله علمی – پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی)
- بررسی ارتباط بین سبک هاي دلبستگی با خود کارآمدي و خود مراقبتی . (مجله علمی – پژوهشي دانشگاه زابل)
- ارتباط بین ویژگی هاي شخصیتی با مصرف خود سرانه آنتی بیوتیک در دانشجویان . (مجله علمی –پژوهشی دانشگاه گیلان)
- بررسی تأثیر پیام بر شکل گیري نگرش. (فصلنامه مطالعات عملیات روانی)
- تأثیر فناوري نوین آموزشی بر آموزش و توسعه سرمایه انسانی (مجله علمی – ترویجی منابع انسانی ناجا)
- بررسی مقایسه اي کیفیت زندگی پرستاران و پیرا پزشکان در بیمارستان هاي نظامی و غیر نظامی .مجله علمی – پژوهشی روان شناسی نظامی
- رابطه هوش معنوي و تعهد سازمانی در مدیران پرستاري بیمارستان هاي نظامی . (مجله علمی – پژوهشی روان شناسی نظامی
- صبر، مبانی نظري و کارکردهاي روانی و اجتماعی. (مجله علمی – ترویجی تعلیم و تربیت اسلامی)
- پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس هوش هیجانی و سلامت روانی پرستاران شاغل در بیمارستان هاي نظامی. (مجله علمی – پژوهشی روان شناسی نظامی)
- مقایسه تأثیر آموزش صبر، حل مسأله و ترکیبی بر مولفه هاي سخت رویی دانشجویان (مجله علمی – پژوهشی روان شناسی نظامی)
- شناسایی و تعیین شیوه ها و روش هاي عملیات روانی رژیم صهیونیستی در جنگ 33روزه.(مجله علمی – پژوهشی روان شناسی نظامی)
- بررسی تأثیر آموزش مدیریت استرس بر سطح استرس بیماران قلبی .مجله علمی – پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی
- مدیر گروه علوم تربیتی و روان شناسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه امام حسین
- مسئول مرکز مشاوره دانشکده علوم انسانی دانشگاه امام حسین)ع( به مدت 5سال.
- عضو کمیته انضباطی دانشکده علوم انسانی. – 4عضو کمیته علوم انسانی معاونت پژوهش دانشگاه علوم انسانی.
- دبیر علمی همایش اس تاندارد سازي رفتار پلیس .
- دبیر علمی همایش نظم و انضباط در ناجا.
- دبیر همایش شیوه هاي ارتقاء تیراندازي در ناجا.
- عضو کمیته علمی مرکز تعلیم و تربیت دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین