کرونا و هوش مصنوعی ایران
کرونا و هوش مصنوعی ایران
.
.
.
فناوری چگونه آینده آموزش را شکل می دهد؟
فناوری آینده آموزش را شکل می دهد
..کودکان و نوجوانان یک سوم کاربران اینترنت را تشکیل می دهند، بنابراین تعجبی ندارد که آنها از والدین خود باهوش تر باشند. اکثر 1400 معلم مورد بررسی معتقدند که کلاس های درس بر یادگیری مستقل و فردی متمرکز خواهند شد.
این رویکرد دانش آموز محور به کودکان این امکان را می دهد که سرعت و اهداف یادگیری خود را بر اساس علایق فردی انتخاب کنند و همه از هوش مصنوعی، چت بات ها و یادگیری مبتنی بر ویدیو بهره مند شوند.( کرونا و هوش مصنوعی ایران )
..
هوش مصنوعی
.چت ربات ها..
چت بات ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار اساسی در آموزش نسل بعدی هستند. رباتهای گفتگو که برای سادهسازی تعامل بین دانشآموزان و رایانهها طراحی شدهاند، طیف گستردهای از مزایا را ارائه میکنند:
- یادگیری فاصله ای (با استفاده از الگوریتم ها و تکرار برای بهینه سازی حفظ)
- بازخورد فوری (کار به سرعت و با دقت 92 درصد درجه بندی می شود)
- یادگیری مستقل (بهینه شده بر اساس نیازهای فردی).
یادگیری مبتنی بر ویدئو
.در حالی که یادگیری مبتنی بر ویدئو به اندازه هوش مصنوعی یا رباتهای گفتگوی نوآورانه در نظر گرفته نمیشود، 98 درصد از مربیان آن را به عنوان یک مؤلفه مهم در یادگیری شخصی میدانند.
اکثر مؤسسات گزارش می دهند که ویدیو را در برنامه های درسی خود گنجانده اند، اما دانش آموزان ممکن است در آینده نزدیک تقاضای بیشتری برای یادگیری مبتنی بر ویدیو داشته باشند.
این به این دلیل است که آموزش ویدیویی رضایت دانش آموزان را تا 91 درصد و پیشرفت را تا 82 درصد افزایش می دهد، بنابراین مربیان به طور فزاینده ای از ویدیو برای تهیه مواد برای انجام تکالیف ارزیابی تکلیف برگزاری کلاس های برگردان (آموزش ترکیبی) کلاس درس معکوس مدلی از یادگیری است که در آن تمرکز بر مطالب آموزشی است که می توان به صورت آنلاین و همچنین خارج از کلاس به آن دسترسی داشت.( کرونا و هوش مصنوعی ایران )
.
.
سنت در مقابل فناوری.
مدل کلاس درس معکوس در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است و می توان آن را تغییری اساسی در نحوه درک اطلاعات در نظر گرفت. مدل نسبتاً جدید همچنین تکالیف را حذف می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد تا در طول کلاس با هم بر روی تکالیف کار کنند.( کرونا و هوش مصنوعی ایران )
مدلهای جدید یادگیری، سیستم فعلی یادگیری سنتی را مختل میکند، اما آیا گذراندن زمان بیشتر در مقابل نمایشگرها برای کودکان مضر است؟ مطالعات نشان داده است که کودکان اطلاعات را بهتر از روی صفحه نمایش از کتاب ها جذب می کنند.
.
.
افراد درجه یک
شاید هنوز دوران iTeachers فرا نرسیده باشد، اما مزایای فناوری به عنوان یک ابزار آموزشی غیرقابل انکار است. مهمتر از همه، همه این ابزارها همراه با روانشناسی رشد و یادگیری استفاده می شوند، که دانش آموزان را در مرکز آموزش نگه می دارد، نه فناوری را.( کرونا و هوش مصنوعی ایران )
1 دیدگاه
به گفتگو ملحق شوید و نظرتان را به ما بگویید.
با سلام
واقعا با ورود این بیماری زندگی ها تغییر کرده
درود بر شما.
ممنون از کامنت شما
به نظر میاد آموزش با موبایل در صدر جدول در ایران قرار گرفته حالا کرونا و هوش منصوعی تونستند در شرایط خوبی با هم کنار بیاند. حتی کارمندها هم به صورت راه دور کارهاشون انجام میشه و به خانه خانواده بیشتر می رسند.